Miele S8 Parkett & Co zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele S8 Parkett & Co zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

mjtje1960 18-03-2014
Geschreven voor: Miele S8 Parkett & Co zwart

Ik heb deze stofzuiger een jaar of vier in mijn bezit. Hij zuigt goed daar is niks mis mee. Maar het materiaal valt mij erg tegen. Mijn oude Philips ging minder zuigen maar is verder nog helemaal heel. De Miele daarentegen lijkt wel een ongeluk te hebben gehad. De bovenklep raakte eerst steeds los en is nu helemaal afgebroken, en van het koppelstuk is een stukje afgebroken waardoor de stang er steeds afvalt tijdens het stofzuigen. Het kleine ronde borsteltje lijkt op een of andere manier nu te groot en past niet meer op de stang. De telescoopstang is bijna niet terug te schuiven als je hem hebt uitgeschoven en de stang is ook niet meer met borstel te bevestigen aan de stofzuiger. Het ophangsysteem werkt niet meer. Ik heb de afgelopen 33 jaar een paar verschillende merken stofzuigers gehad, maar voor mij géén Miele meer! Je betaalt een flinke prijs voor een niet geweldige kwaliteit. (Misschien had ik wel een pech model)

ldc 28-08-2013
Geschreven voor: Miele S8 Parkett & Co zwart

Helaas geen goede stofzuiger de S8 waarom : een paar weken treug heb ik te samen met een goede vriend die ook electro monteur is een miele S8 open geschroefd het is niet te geloven hebben ze er aluminuim motor in zitten die volledige afgesloten is dus met ander woorden de koolborstels kunnen niet vervangen worden ?????? of er moet een nieuwe electro motor in waar is de oude goede roest vrij staal motor gebleven niet te begrijpen de kwaliteit is volledige weg jajaja de stofzuiger weegt minder sorry miele maar dit is echt erg 10 jaar treug was stukken beter en was nog miele kwalitiet maar nu.
goede tip koop deze stofzuiger niet en zeker niet aan deze belachelijke hoog prijs wat zeker niet waard is, raar van allemaal is dat ik redelijke wat mensen ken die bij miele werken en die er ook zo over denken raar of niet dat mag zelf invullen.

Rotterdamned 05-04-2013
Geschreven voor: Miele S8 Parkett & Co zwart

Dit is echt miele op vloerkleed krijg je de stang niet eens bewogen op vol vermogen wat een kracht dit ding zuigt als een gek
Zeer stil de zuigmond maakt meer herrie dan de motor en rolt soepel achter je aan goede slang aansluiting til hem zo aan slang naar boven op trap en de parket borstel werkt als n swiffer ideaal onder tafels , bed en kasten goede filter en zak bevestiging

FAM Smeenge 01-08-2012
Geschreven voor: Miele S8 Parkett & Co zwart

Wij hebben de miele s8 gekocht omdat wij hier een goed gevoel bij hadden en dat de test resutaten positief waren . Wij hadden een miele cat&dog . 12 jaar lang maakte hij ons huis schoon (na 12 jaar zuigkracht weg ). Nu hebben wij al een maand de miele s8 in ons bezit en dit is echt een monster . Wat een goeie stofzuiger . Maakt alles goed schoon . Het grote plus punt vinden wij toch wel dat hij erg goed zuigt .

Ed T-5 09-07-2012
Geschreven voor: Miele S8 Parkett & Co zwart

TOP stofzuiger, zuigt goed, niet te lawaaiig (behalve op max. vermogen) en superlicht in de bediening!

Na jaren een miele te hebben gehad (S4510) 3 jaar geleden tijdens een verhuizing in een vernieuwingsdrangopwelling een andere stofzuiger aangeschaft, een groene Nilfisk. De miele zou dan voor de zolder zijn en de Nilfisk voor de rest van het huis. We kregen al vrij snel spijt van de aankoop van de Nilfisk. Wij vonden het geen fijne stofzuiger, lomp, slecht manoeuvreren, etc. Iedere keer als de oude Miele gebruikt werd had ik weer een het gevoel dat die toch echt stukken beter was ondanks dat ie iets van 8 jaar oud was.
Omdat we pas de vloer hebben laten schuren en oliën was het tijd voor een nieuwe stofzuiger. Even een Dyson overwogen, maar kon ons toch niet overtuigen, zoveel wisselende recensies op internet dat we er geen goed gevoel bij kregen. Toch maar weer een Miele. Toevallig was er net een nieuwe Miele lijn uit en dus zijn voor we voor de S8 Parkett & Co. gegaan. Ik moet zeggen dat ik het niet echt verwacht had, maar hij voelt toch weer beter en fijner aan dan de oude. Hij is vooral een stuk lichter in gewicht en dat voel je als je ermee rondloopt, maar hij rolt ook veel soepeler en makkelijker. Je merkt niet dat er nog een apparaat aan de slang hangt. Tel daarbij op dat de parketborstel heel flexibel met slecht één lichte polsbeweging alle kanten op te draaien is zodat je ook haaks om de hoek kunt zuigen bij kasten en in kleine hoekjes en het stofzuigen is ineens geen naar klusje meer.

Echt een aanrader, hij voelt heel licht, degelijk en krachtig tegelijk aan. Zuigt super op parket en tegelvloeren!

Eén klein minpuntje, bij ons ontbrak er een onderdeel in de doos, nl. het koppelstuk tussen slang en stang!!? Heel vreemd, in neem aan dat dat een éénmalig foutje van het inpakken in de fabriek was!